POLECAMY
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

KABINA LAKIERNICZA 7,21 x 3,96 x 2,80 (h)

Gwarancja:24 MIESIACE
Magazyn:brak
Kategoria:KABINY LAKIERNICZE - STREFY - ADAPATCJE
Podkategoria:KABINY LAKIERNICZE

Cena: 1.23 PLN
(netto: 1.00 PLN)


Pozostałe zdjęcia:

          
 

Dodaj do listy życzeń

 

 

KABINA LAKIERNICZA

7,21 x 3,96 x 2,80 (h) 28 000 m³/h

 

 

 

 

 

 

 

PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE:

 

 

 

ZDOLNOŚĆ NAWIEWOWA:

28.000 m3/h

 

 

ZDOLNOŚĆ WYCIĄGOWA:

28.000 m3/h

 

 

WYMIANY POWIETRZA /h:

337

 

 

PRĘDKOŚĆ PRZEPŁYWU POWIETRZA:

> 0,30 m/s

 

 

MOC TERMICZNA MAKSYMALNA:

240 kW

 

 

MOC ELEKTRYCZNA SILNIKÓW NAPĘDOWYCH GEN. NAWIEWOWEGO:

9.2 kW

 

 

MOC ELEKTRYCZNA SILNIKÓW NAPĘDOWYCH GEN. WYCIĄGOWEGO:

9.2 kW

 

 

CAŁKOWITA MOC ELEKTRYCZNA INSTALACJI:

22 kW

 

 

TEMPERATURA PRACY W FAZIE LAKIEROWANIA:

20 - 25C (ustawiana elektronicznie)

 

 

TEMPERATURA PRACY W FAZIE SUSZENIA:

60C(ustawiana elektronicznie) max 80C

 

 

 

ZUŻYCIE MAKSYMALNE OLEJU:

8 – 25 kg/h (w zależności od temp. zewnętrznej)

 

 

% STOPIEŃ RECYRKULACJI POWIETRZA

80-90 % (możliwość regulacji)

 

 

FILTRY:

 

 

 

 

 

 

NAZWA:

POWIERZCHNIA:

STOPIEŃ FILTRACJI:

Filtr wstępny:

2,25 m2

60-65%

Filtr sufitowy:

28 m2

97%

Filtr podłogowy „PAINT STOP”:

28 m2

90%

Filtr kieszeniowy generatora wyciągowego:

4,8 m2

60-65 %

Filtr kasetowy „PAINT STOP” gen. wyciągowego

2,21 m2

90%

 

 

 

 

STRUKTURA KABINY LAKIERNICZEJ:

 

 

WYMIARY WEWNĘTRZNE:

7,21 x 3,96 x 2,80 (h) m

 

WYMIARY ZEWNĘTRZNE:

7,33 x 4,07 x 3,30 (h) m

 

PODSTAWA KABINY:

 

Podłoże murowane wykonane na podstawie projektów i wytycznych producenta Kabiny lakierniczej, stanowiące podstawę pod kabinę lakierniczą i okratowanie podłogowe.

 

Podłoże metalowe dostarczane z kabiną – opcja za dopłatą.

 

 

OKRATOWANIE:

 

Kratownicestandardowe, wykonane z płaskownika 30 x 3 mm, ocynkowane, (filtry PAINT STOP umieszczane w specjalnych ramach), nośność krat: 380kg/200x200mm, okratowanie pełne – 35 krat.

 

 

 

 

 

BRAMA WJAZDOWA:

 

4- skrzydłowe drzwi frontowe, każde skrzydło wyposażone w okna inspekcyjne - CRISTAL

 

 

 

ŚCIANY BOCZNE:

Panele boczne izolowane (60 mm – izolacja z prasowanej waty szklanej), wykonane z profili stalowych pokrytych ocynkowaną blachą stalową, plastyfikowane na zewnątrz, lakierowane wewnątrz; kolor zewn.: niebieski lub szary , kolor wew.: biały.

 

 

ZADASZENIE NAWIEWOWE:

Ofiltrowane w całości, filtry umieszczone w specjalnych ramach ułatwiających ich wymianę.

 

 

OŚWIETLENIE:

Górne:

2 rzędy lamp neonowych mocowanych pod kątem pod zadaszeniem nawiewowym (4 lampy w kloszu).

Dolne:

2 rzędy lamp mocowanych poziomo w ścianach bocznych Kabiny lakierniczej (2 lampy w kloszu).

Moc:

70 x 30 W = 2 100 W

Mocowanie:

Szczelne klosze, łatwy demontaż /montaż.

 

 Możliwość montażu oświetlenia LED.

 

 

STEROWANIE I WENTYLACJA:

 

 

AGREGAT NAWIEWOWY:

Wymiary:

1650 x 1850 x 3350 (h) (3750 z podłożem Metalowym).

Palnik:

 

 

240 kW – zasilany olejem, dwustopniowy.

 

 

Turbina:

Odśrodkowe turbiny nawiewowe o specjalnie profilowanych łopatkach

Filtry:

Wstępne filtry kieszeniowe.

Napęd:

Silnik elektryczny 9.2 kW

 

 

AGREGAT WYCIĄGOWY:

Wymiary:

2200 x 1300 x 2300 (h)

Turbina:

Odśrodkowa turbina o specjalnie profilowanych łopatkach.

Filtry:

Filtry kieszeniowe + kasetowe PAINT STOP – II stopnie.

 

Napęd:

Silnik elektryczny 7,5 kW

 

 

PANEL STEROWANIA

  • zasilany napięciem bezpiecznym 24V, posiadający następujące funkcje:

 

  • Włącznik główny Kabiny lakierniczej

  • Elektroniczny wskaźnik temperatury

  • Elektroniczna regulacja temperatury

  • Włącznik oświetlenia (osobno dla stron L - R)

  • Włącznik / wyłącznik fazy lakierowania

  • Włącznik / wyłącznik fazy suszenia

  • Timer do ustawiania czasu trwania fazy suszenia

  • Wyłącznik bezpieczeństwa

 

Procesy: przewietrzanie Kabiny lakierniczej przed przejściem w fazę suszenia (w celu zmniejszenia stężenia oparów rozpuszczalników w powietrzu) oraz wychładzanie Kabiny w końcowej fazie suszenia, załączane są automatycznie bez ingerencji użytkownika.

 

 

 

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

(w standardzie)

  • Drzwi serwisowe w bocznej ścianie Kabiny lakierniczej,

  • Zabezpieczenie przeciwwybuchowe,

  • Przepustnice sterowane siłownikami pneumatycznymi powodujące szybszy czas reakcji na zmianę faz pracy,

  • Recyrkulacja powietrza w fazie suszenia – sterowanie pneumatyczne,

  • Sterowanie Kabiny lakierniczej w pełni zautomatyzowane,

  • elektroniczny odczyt i kontrola temperatury wewnątrz Kabiny lakierniczej,

  • Komin wyrzutu spalin wykonany z blachy kwasoodpornej dwupłaszczowy, ocieplony o wysokości do 6 m,

  • Kanały czerpni i wyrzutni powietrza wykonane z blachy ocynkowanej do wysokości 6 m.

 

 

 

 

OFERTA HANDLOWA:

 

W cenę Kabiny lakierniczej wliczone są:

 

  • urządzenie o specyfikacji i wyposażeniu przedstawionym powyżej,

  • transport urządzenia na miejsce wskazane przez Kupującego na terenie Polski,

  • montaż oraz uruchomienie urządzenia,

  • przeszkolenie załogi w zakresie obsługi i serwisowania,

  • komplet filtrów pozwalający na natychmiastowe rozpoczęcie pracy w kabinie lakierniczej,

  • dokumentacja oraz nadzór, odnośnie wykonania podłoża pod kabinę lakierniczą.

 

 

 

Wyposażenie dodatkowe za dopłatą:

Palnik gazowy

 

Podłoże metalowe

 

Rekuperator do odzysku ciepła

 

 

Gwarancja: 36 miesiący.

 

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Serwis 24 H.

 

 

 

OPIS KABINY LAKIERNICZEJ


 

  1. PRZYSTOSOWANA DO UŻYWANIA LAKIERÓW WODNYCH

 

Kabina lakiernicza posiada opad powietrza umożliwiający stosowanie lakierów wodnorozieńczalnych. Jej parametry techniczne spełniają wymagania każdej z firm lakierniczych – prędkość opadu powietrza jest na poziomie min. 0,30 m/s przy przepływie powietrza 24 000 m³/h i wymiarach 7,21 x 3,96 x 2,80 m. W kabinie istnieje możliwość zamontowania urządzeń dodatkowych (dysze powietrzne itp.) dodatkowo przyspieszających proces suszenia, często dostarczanych przez firmy lakiernicze.

 

  1. PRZEKŁADNIE PASOWE MIĘDZY TURBINAMI BĘBNOWYMI A SILNIKAMI

W kabinie zastosowano wydajne turbiny bębnowe połączone z silnikiem za pośrednictwem przekładni pasowej. Uzyskano w ten sposób znacznie mniejszą awaryjność (przy wentylatorach mocowanych na osi silników drgania powstałe podczas pracy przenoszone są bezpośrednio na silnik, co powoduje szybsze zużycie się łożysk). Jednocześnie łatwiejsze jest wykonywanie czynności serwisowych (takich jak np. okresowe czyszczenie).

 

  1. OŚWIETLENIE GÓRNE ORAZ DOLNE WEWNĄTRZ KABINY LAKIERNICZEJ

W celu stworzenia odpowiednich warunków pracy dla lakiernika, w kabinie lakierniczej standardowo montowane jest oświetlenie górne i dolne. Oświetlenie górne (4 lampy w szczelnym kloszu) montowane jest pod kątem … między sufitem ofiltrowanym, a ścianą kabiny. Oświetlenie dolne (2 lampy w szczelnym kloszu) montowane jest poziomo w ścianie kabiny na wysokości około 60 cm. Istnieje możliwość pionowego mocowania lamp.

 

  1. STEROWANIE PNEUMATYCZNE PRZEPUSTNIC POWIETRZA

W miejsce tradycyjnie stosowanych w większości kabin lakierniczych siłowników elektrycznych o dużej bezwładności i długim czasie reakcji, w kabinie SPANESI stosowane są siłowniki pneumatyczne sterowane elektrozaworami. Reakcja na zmianę stanu pracy kabiny (przejście z fazy lakierowania do fazy suszenia – włączenie przepustnicy recyrkulacji powietrza) jest natychmiastowa. W przypadku siłownika elektrycznego czas potrzeby na pełne otwarcie przepustnicy to 15 – 25 s (w tym czasie wzrasta ciśnienie wewnątrz kabiny a co za tym idzie pojawiają się zawirowania powietrza i zwiększa się prawdopodobieństwo wystąpienia wtrąceń w lakierze.

 

  1. RECYLKULACJA POWIETRZA W FAZIE SUSZENIA – OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA I CZASU

Każda kabina lakiernicza posiada swoją bezwładność w dogrzewaniu do zadanej temperatury. W celu przyspieszenia procesu wygrzewania zastosowano obieg zamknięty ciepłego powietrza w fazie suszenia. Ciepłe powietrze po przejściu przez kabinę trafia z powrotem do generatora grzewczego, jest domieszkowane ze świeżym powietrzem z zewnątrz (w ilości około 20%), dogrzewane do zadanej temperatury i ponownie wprowadzone do kabiny lakierniczej.

 

  1. BRAK ZAWIROWAŃ POWIETRZA PRZY PRZEJŚCIU Z FAZY LAKIEROWANIA DO FAZY SUSZENIA

Zastosowanie siłowników pneumatycznych do zmiany pozycji przepustnic recyrkulacji powietrza w fazie suszenia gwarantuje stabilny opad powietrza nawet w momencie przejścia z fazy lakierowania w fazę suszenia (pojawia się wtedy podwyższone ryzyko wystąpienia zawirowań powietrza, gdyż generator wyciągowy jest w tej chwili wyłączony, a zasysanie powietrza przejmuje generator grzewczy – zwłoka powstająca do pełnego otwarcia przepustnicy powietrznej powodowała powstanie nadciśnienia wewnątrz kabiny, a co za tym idzie zwiększała ryzyko wystąpienia.

 

  1. SZYBKI CZAS DOJŚCIA DO ZADANEJ TEMPERETURY

Kabina lakiernicza posiada system recyrkulacji powietrza w fazie suszenia. Powietrze nagrzane z kabiny lakierniczej zamiast być wyrzucane na zewnątrz, jest zasysane przez generator grzewczy, domieszkowane z powietrzem z zewnątrz, a następnie dogrzewane do zadanej temperatury i wprowadzane ponownie do kabiny. Dzięki temu skraca się czas potrzebny do uzyskania pożądanej temperatury wewnątrz kabiny lakierniczej oraz w znaczny sposób ogranicza zużycie oleju opałowego (lub gazu w zależności od palnika).

 

  1. PODŁOŻE W PEŁNI OKRATOWANE

Podłoga kabiny jest w pełni okratowana. Służy to do wychwytywania wszelkich zanieczyszczeń oraz zapobieganiu ponownemu podrywaniu. W efekcie uzyskuje się bardziej sterylne warunki a co za tym idzie mniej wtrąceń w lakierowane powierzchnie.

 

  1. SKUTECZNA FILTRACJA POWIETRZA WYRZUCANEGO Z KABINY LAKIERNICZEJ

Kabina wyposażona jest standardowo w następujące filtry:

- wstępny kieszeniowy

- sufitowy

- podłogowy

- kasetowy PAINT STOP generatora wyciągowego

- kieszeniowy generatora wyciągowego

Dwa stopnie filtracji zapewniają czyste powietrze wewnątrz kabiny, natomiast trzy stopnie filtracji zapewniają oczyszczenie powietrza wychodzącego z kabiny lakierniczej, a co się z tym wiąże – spełnienie norm emisji zanieczyszczeń do atmosfery.

 

  1. MOŻLIWOŚĆ UŻYWANIA FILTRÓW WĘGLOWYCH BEZ PRZERÓBEK I ROZBUDOWY KABINY

 

W kabinie istnieje możliwość zastosowania filtrów węglowych w miejsce filtrów kieszeniowych generatora wyciągowego bez żadnych dodatkowych przeróbek kabiny.

 

  1. BOCZNE DRZWI SERWISOWE W STANDARDOWYM WYPOSAŻENIU KABINY

 

Boczne drzwi serwisowe zapobiegają każdorazowemu otwieraniu drzwi frontowych w celu wejścia lub wyjścia lakiernika z komory lakierniczej. Często stosowanym rozwiązaniem jest też umieszczenie pomieszczenia do przygotowania lakierów w sąsiedztwie z kabiną tak, by możliwe było bezpośrednie przejście do niego z kabiny (poprzez drzwi serwisowe). Zmniejsza to prawdopodobieństwo naniesienia zanieczyszczeń przez lakiernika.

 

  1. ELEKTRONICZNA KONTROLA I STEROWANIE TEMPERATURY WEWNĄTRZ KABINY LAKIERNICZEJ

 

 

  1. MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA SYSTEMU DO KONTOLI I REGULACJI CIŚNIENIA WEWNĄTRZ KABINY LAKIERNICZEJ

W wyposażeniu dodatkowym do kabiny lakierniczej można nabyć urządzenie, które pozwala na kontrolę i regulację ciśnienia panującego wewnątrz kabiny. System ten umożliwia niwelowanie wzrostu ciśnienia w kabinie na skutek zanieczyszczenia filtrów. Lakiernik przed przystąpieniem do lakierowania na panelu kontrolnym ma możliwość kontroli ciśnienia. Jeśli wzrosło ono nadmiernie, ma możliwość regulacji w pewnym zakresie za pomocą przycisków sterujących przepustnicą powietrza.




 

*Cena ze sklepu nie jest ceną sprzedaży - W ROZUMIENIU ART.71 KODEKSU CYWILNEGO POWYŻSZA OFERTA NIE STANOWI OFERTY HANDLOWEJ !!

 

 Cena sprzedaży ustalana jest z każdym klientem indywidualnie.




Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].